جلسه توجیهی چهارشنبه – نیویورک تایمز


شب گذشته، مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع به تصویب بسته کمکی 95.3 میلیارد دلاری برای اوکراین، اسرائیل و تایوان رای داد و آن را برای امضا به رئیس جمهور بایدن فرستاد و به ماه‌ها بلاتکلیفی در مورد ادامه حمایت از کی‌یف در مبارزه با تجاوز روسیه پایان داد. . .

این قانون به دلیل مخالفت جناح راست تقریباً لغو شد. اکثریت قریب به اتفاق سناتورهای هر دو حزب از این بسته حمایت کردند و رهبران سنا تصویب آن را یک پیروزی ستایش کردند، به ویژه با توجه به مخالفت با کمک به اوکراین که در مجلس نمایندگان ایجاد شده است.

اوکراین فاقد مهمات مورد نیاز برای مبارزه بود و به شدت به دنبال کمک بود. همکارم مارک سانتورو، که از آغاز جنگ از اوکراین گزارش می‌داد، به من گفت که “به عبارت ساده، این کمک به معنای اسلحه و گلوله است.”

او ادامه داد: «اما بیشتر از آن، این که این کار انجام شد، روحیه سربازان اوکراینی در خط مقدم و غیرنظامیانی را که تقریباً در معرض تهدید بمباران موشکی و پهپادی روسیه زندگی می‌کنند بسیار مورد نیاز را تقویت کرد.»

دونالد ترامپ دیروز در دادگاه روز غم انگیزی داشت. قاضی رئیس دادگاه جنایی او در نیویورک به وکیل مدافع خود گفت که او “اعتبار خود را از دست می دهد” و یکی از شاهدان کلیدی آنچه را که دادستان ها توطئه برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری 2016 نامیدند توصیف کرد.

شاهد، دیوید پکر، ناشر قدیمی نشریه نشنال انکوایرر، جزئیات یک ملاقات پرمخاطب در سال 2015 با ترامپ و مایکل کوهن، وکیل و نماینده سابق ترامپ را ارائه کرد که طی آن، دادستان ها مدعی شدند که آنها برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی های جنسی در کمپین ترامپ توطئه کردند.

شهادت پکر پس از یک استماع سخت از سوی ترامپ و تیم حقوقی او منتشر شد. در جریان این جلسه، دادستان ها از قاضی خواستند ترامپ را به دلیل حمله مکرر به شاهدان و هیئت منصفه که به گفته آنها دستور گاف را نقض کرده اند، به توهین متهم کند. قاضی حکم فوری نداد.

در اینجا پنج غذای آماده ارائه شده است.


این اظهارات یکی از اولین نشانه ها از برنامه های ارتش اسرائیل برای حمله زمینی بزرگ به رفح بود. دولت بایدن از اسرائیل خواسته است که از چنین اقداماتی خودداری کند، اما مقامات اسرائیلی بارها گفته اند که ارتش برای مبارزه با گردان های حماس در آنجا وارد رفح خواهد شد.

اخبار بیشتر غزه:

  • بدن: دفتر حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل در مورد دو گور دسته جمعی شده است که پس از عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از بیمارستان های غزه کشف شده است.

  • غزه: درباره دو خانواده بخوانید که به دنبال غذای کافی برای زنده ماندن فرزندان خود هستند.

جایی در اواخر قرن هجدهم، تابلویی در نزدیکی قصابی در شهر استراتفورد آپون آون انگلستان ظاهر شد. با استفاده از املای مرسوم آن زمان نام او اعلام کرد: «شکسپیر جاویدان در این خانه متولد شد». امروزه این شهر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری انگلستان است که سالانه بیش از سه میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند که بسیاری از آنها مایل به دیدن زادگاه خود هستند.

اما معلوم شد که هیچ کس دقیقاً نمی داند شکسپیر در کجا متولد شده است.

قهرمان ایتالیا: اینترمیلان رقیب آث میلان را شکست داد و بیستمین قهرمانی خود در سری آ را کسب کرد.

هر روز تعطیل: تنیسور لهستانی 100 هفته را به عنوان شماره یک جهان سپری کرد.

چیزی برای از دست دادن نیست: توتو وولف، مدیر تیم مرسدس می‌داند که می‌تواند با راننده ردبول، مکس ورشتاپن، یک بازی انتظار داشته باشد.

یک خانه حراج اروپایی امروز نقاشی گوستاو کلیمت را به فروش می‌رساند و پیش‌بینی می‌کند که طبق برآورد اولیه حراج، حداقل 30 میلیون یورو یا حدود 32 میلیون دلار فروخته شود.

هر کسی که آن را بخرد، پرتره ای دریافت می کند که موضوع، منشأ و مالک فعلی آن ناشناخته است، عمومی نیست، یا موضوع بحث است.

اسرار پیرامون پرتره تنها باعث افزایش علاقه به فروش این اثر از کلیمت شده است، که نقاشی های بسیار تزئینی او اکنون در میان پرطرفدارترین غنائم موجود در بازار هنر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید